آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

12 روزگی آراد کوچولو

1390/7/24 13:19
نویسنده : مریم
1,581 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی.

وای باورم نیشه اینقدر وقت کم داشته باشم که نتونم خاطرات زایمان رو بنویسم !!!

فقط اینو تعریف کنم که قرار بود 16 مهر سزارین شم. 12 مهر( 38 هفته و 4 روز) هم چکاب قبل از عمل داشتم که دکتر با معاینه گفت بچت یه هفتست که کامله .اگه بری خونه ممکنه درد طبیعیت شروع شه .آمادگی داری امروز عملت کنم؟من از خدا خواسته قبول کردم .

عملم هم با بی حسی نحاعی بود . لحظه به دنیا اومدن آراد بهترین لحظه بود وقتی دورش یه پارچه سبز پیچیده بودن و بهم نشون دادن ...

سخت ترین قسمت هم اولین راه رفتن بعد از سزارین بود که خیلی درد داشت.

الان الحمدلله حالم خوبه البته جای بخیم کمی درد داره ولی جزئیه . فعلا هم خونه مامانم هستم .

و اما آراد .... با وزن 3400 گرم و قد 52 متولد شد.

بچه داری یه جورایی سخته و با کمک مامانمه که میتونم نگهش دارم.

امان از شب بیداری ...

روزها راحت میخوابه ولی شبا نه ...ولی در کل با یه لبخندش کل خستگی از تن آدم در میره .

مخصوصا موقع شیر خوردن وقتی به چشما آدم نگاه میکنه و بعد لبخند یه طرفه میزنه خیلی بامزه میشه.

موقع شیر خوردن هم صداهای خنده داری از خودش در میاره .انگار داره بوق میزنه !!!

سعی میکنم تو اولین فرصت یه عکس هم ازش بذارم.

راستی وزنم هم قبل از زایمان 73.5 بود . بعد از زایمان اونقدر سرم بهم زده بودن که فقط 2 کیلو کم شد !!یعنی 72.5 . ولی بعدش هر روز یه کیلو کم شدم. امروز صبح 66 کیلو بودم.شکمم هم یه کوچولو هنوز باقیه ولی اصلا نگران نیستم . آخه هر بار که بالای ترازو میرم میبینم وزنم کمتر از روز قبل شده.

خب دیگه باید برم خونه مامانم . نینی الانه که بیدار شه و شیر بخواد...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ثمين
24 مهر 90 13:37
چشمتون روشن.قدم نو رسيده مبارك باشه.
آخرين پرواز
24 مهر 90 20:06
سلام مريم خانم خوبي؟! چه خبر؟! من هم اينطوري بودم شب ها هم نميخوابيدم مامانم تعريف ميكرد يه جوري گريه ميكردم دل همه رو درد آوردم.!!! باورت ميشه؟! بگذريم. منتظر عكس ني ني تون هستم. ميگم من توي پست قبلي كامنت گذاشتم نيامد!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ از طرف من ني ني تون بوس كن. منتظر عكس ني ني تون هستم خيلي مشتاق هستم. خيلي دلم ميخواد ببينم چه شكليه؟! باي.
خانوم خوشگله
25 مهر 90 14:12
عزیزم تولد پسرت مبارک باشه ..انشاله به سلامتی بزرگ بشه .. بوس واسه نی نی
سیما
25 مهر 90 23:11
منتظر عکسشیم
سهیلا
26 مهر 90 12:43
سلام خانومی خدا رو شکر که همه چی به خوبی پیش رفت و الان در کنا3ر ناز پسرت هستی از خدا بهترینهارو برات میخوام منتظر عکسای پسملت هستیم
درسا بهار زندگی
29 مهر 90 1:30
قدم نو رسیده مبارک خدا براتون نگه داره من و درسا لینکتون میکنیم شما هم اگر دوست داشتین لینکمون کنید .دوستتون داریم
فرناز/ مامان ریحانه
5 آبان 90 0:26
هیچ فکر نمی کردم اینقدر تنبل باشی نه اینکه خودم بلافاصله بعد از زایمانم حضور فعال داشتم به خاطر این انتقاد کردم. مرمری خانم زود باش ما عکس می خوایم.
آخرين پرواز
7 آبان 90 0:02
سلام كجايي ؟! دلم ميخواد عكس آراد رو ببينم راستي آپم منتظرتم.
آخرين پرواز
8 آبان 90 14:36
سلام. وااااااااااااااااااااي خداي من كجايي مامان آراد؟! كم پيدايي؟! اگه آراد خوابه سريع بيا توي وب و از خودت و بچه ات بنويس!