آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

عکس آراد جونم تو یه ماهگی

1390/8/21 11:21
نویسنده : مریم
1,974 بازدید
اشتراک گذاری

1ا

 

اینم عکسهایی که قولشو داده بودم. البته چون حجمش رو کم کردم خیلی کوچیک و بی کیفیت شدن. اگه وقت کنم باید دوباره حجمشونو کم کنم طوری که بی کیفیت نشن. اینا رو هول هولکی گذاشتم.

راستی ما رفتیم عروسی برادر شوهرم ولی موقع برگشت جاده بسه شد و موندگار شدیم .قرار بود 2 روز بمونیم ولی 8 روز موندیم!!! تازه اونجا که بودیم زلزله هم اومد . خلاصه کلی استرس کشیدم تا برگشتیم خونه !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ملیسا
21 آبان 90 12:16
به این میگن یه عروسی خطرناک مهم اینه که بخیر گذشته و ان شاالله که خوشبخت بشن
سهیلا
21 آبان 90 23:29
قربونش برم که اینقده جیگره این گل پسر مریم جونم خدا براتون حفظش کنه
آخرين پرواز
21 آبان 90 23:45
عزيزم فداي تو بشم. انشاالله كه داماد بشي. خيلي خوشگله! سلام مريم خانم! خوبي؟! خداروشكر كه سالميد! من چند بار اومدم ولي ديدم كه نيامدي گفتم هنوز اروميه هستي! خوش گذشت؟! عروسي خوش گذشت؟! خداروشكر به سلامتي برگشتي! مواظبش باش.
فرناز/مامان ريحانه
25 آبان 90 4:04
هزار الله اكبر، چقدر توپولو و خوشگل اين قندعسل. داماد شى گل پسر.
shina
26 آبان 90 17:47
سلام مریم جونی ماشالله چه نی نی نازی تو عکس اولی با لباس سفید خیلی خیلی نازه مراقب باش براش اسپند دود کن