آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

ختنه کردن آراد جیگر

1390/9/6 13:44
نویسنده : مریم
1,393 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام من با یک غیبت طولانی دوباره برگشتم. البته از این به بعد دیگه تند تند آپ میکنم چون کم کم دارم میام خونه خودمونو به نت دسترسی دارم. دیگه پر رویی هم حدی داره !! الان 2 ماهه خونه مامانم هستیم !!

نمیدونم خونه خودم بیام وقت میکنم سرمو بخارونم یا نه . تا حالا مامان نازم همه زحمتهامو میکشید.شنبه واکسن 2 ماهگی آراد خوشگلمو میزنیم و بعد رفع زحمت میکنم و میام سر خونه زندگیم !

حال آراد بهتر شده اما جای چند تا از اون کهیر های لعنتی روی صورتش مونده.دکتر گفت به مرور خوب میشه.

دیروز هم آراد رو بردیم ختنه کنیم . خیلی دلم براش می سوخت. اصلا نتونستن تو نطب دوام بیارم. البته دکتر هم منو دنبال دخود سیاه فرستاد و گفت برو دارو ها رو بگیر . رفتم و برگشتم دیدم آراد کوچولو روی تخت خوابیدده و یه دستمال خونی هم کنارشه . شوهرم هم پاهاشو نگه داشته . مامانم نگرانه و پرستار هم شیشه شیر رو تو دهن آراد نگه داشته .اصلا نتونستم تحمل کنم و اومدم بیرون ساختمون !

حلاصه بیست دقیقه بعد دوباره رفتم سر زدم دیدم دکتر داره دستاشو میشوره و مامانم داره پوشک آراد رو میبنده .شوهرم هم رنگ به رخسار نداره !!!آخه از نزدیک شاهد درد کشیدن جیگرش بود .

البته ظاهرا فقط موقع آمپول گریه کرد و بعد که بی حسی اثر کرد به گفته شوهرم ، واسه خودش میخندیده و خوش بوده !!

ولی شب که اثر بیحسی رفت طفلی خیلی گریه میکرد و دلم کباب میشد.الان بهتره. البته هر 6 ساعت پماد بی حسی بهش میزنیم.

خب دیگه فعلا من برم چون کارگر داره خونه رو تمیز میکنه برم حواسم بهش باشه تا کارهارو سمبل نکنه !!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ملیسا
6 آذر 90 14:41
آراد جون چند روز از ملیسای من کوچیکتره نگران واکسن نباشید فقط حواستون به طب شبه اولش باشه زود خوب میشه به ملیسای من هم سر بزنید
نينا
6 آذر 90 15:02
سلام مامان آراد خوشحال ميشم يه سر بزنيد. چيز جالبي هست تقویم اختصاصی رومیزی کودک با درج وقایع ماندگار کودک شما مانند: تولد، اولین دندان، و ...
سهیلا
6 آذر 90 23:48
سلام مریم جون خیلی ناراحت شدم بابت کهیرا ولی مطمئنم هیچ اثری ازشون نخواهد موند خودتو ناراحت نکن ختنه این جیگر هم مبارکه برای نی نی من هم دعا کن
آخرين پرواز
7 آذر 90 2:19
سلام مريم خانم آپم منتظرتونم.
غزلک*مامان فسقلی*
13 آذر 90 13:40
سلام عزیزم خدا رو شکر که اراد جون خوب شده، حسابی مراقب خودتون باشید راستی مرد شدن اراد خان هم مبارک
فرناز/مامان ريحانه
15 آذر 90 1:51
الهى اوف شدى گل پسملى؟ ختنه ات هم مبارك. خوشحالم كه از اين به بعد زود زود مىبينيمتون.