آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

عکس های آراد نازم در دو ماهگی

1390/9/22 16:01
نویسنده : مریم
1,387 بازدید
اشتراک گذاری

آراد نازم در دو ماهگی

آراد نازم در دو ماهگی

این هم عکس های آراد جیگرم در دوماهگی. من بلاخره بعد از یک غیبت طولانی دوباره برگشتم.

دیگه اومدم خونه خودمون و زندگی سه نفرمونو شروع کردیم. به نظرم بچه داری فقط قسمت بی خوابی هاش سخته البته آراد نازم زیاد مامانشو اذیت نمیکنه و شبها یکی دو بار بیشتر بیدار نمیشه اونم بعد از خوردن شیرش دوباره خودش میخوابه.

خدایا ممنونم ازت بابت این هدیه آسمونی که بهمون دادی . روزی هزار بار شکرت میکنم . و دعا میکنم هر کی که در انتظار فرزند هست خدا این هدیه شیرین رو ازش دریغ نکنه . آمین ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فهیمه
23 آذر 90 6:29
ماشاالله مبارک باشه خانومی خیلی وقت بود نیومده بودم بهتون سر بزنم چه قند عسلی به به به مواظبش باش
آخرين پرواز
23 آذر 90 23:57
سلام مريم خانم خوبي؟! آراد خوبه؟! چه خبر؟! ماشاالله خيلي قشنگه! انشاالله كه دامادش كني!
غزلک*مامان فسقلی*
3 دی 90 7:11
ای جااااااانم چه گل پسر خوش اخلاقی خدا براتون حفظش کنه
سهیلا
4 دی 90 23:10
رسیدن به خیر امیدوارم روزای خوبی داشته باشید
فرناز/مامان ريحانه
5 دی 90 12:54
چقدر ماه شده ماشاا... خدا برات حفظش كنه مريم جون.