آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

سه ماهگی آراد

1390/10/24 14:54
نویسنده : مریم
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

آراد خوشگلمو برای چکاپ بردم پیش دکتر. ولی کاش نمیبردم . اتاق انتظار پر بود از بچه های مریض که سرفه و عطسه میکردن. خیلی نگران شده بودم و صد بار به خودم لعنت فرستادم که چرا بچه سالم رو تو این محیط آلوده آوردم . دکتر هم کار خاصی نکرد . چند لحظه بیشتر روش وقت نذاشت .فقط گفت همه چی خوبه .وزنش هم 7 کیلو و خورده ای بود.خلاصه کلی دعا کردم که آرادم مریض نشه .خدا رحم کرد

چند روزیه آراد سینمو خیلی سخت میگیره و فکر کنم یواش یواش داره شیر خشکی میشه . کاش اینجوری نشه . تاحالا هر دو رو با هم میدادم .ولی الان شیر خشک رو ترجیح میده و اونقدر گریه میکنه که مجبور میشم شیر خشک بدم.دوست داشتم حداقل تا 6 ماهگی شیر خودمم بدم.فعلا که دارم مبارزه میکنم ببینم کی کم میاره !!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آخرين پرواز
18 دی 90 14:54
ماشاالله! هزار بار ماشاالله. خيلي قشنگه مريم خانم آنقدر خودتو سخت نگير. پيش مياد اگه بخواي شير خودتو بهش بدي بايد غذاي مقوي زياد بخوري بچه بايد به شير خشك عادت كنه تا بعد از شش ماه براي شير مادر گريه نكنه! كمي هم شير خودتو بدي و هم شير خشك برات آرزوي موفقيت و شادكامي ميكنم
SOMAEERA
18 دی 90 14:55
SOMAEERA
18 دی 90 21:05
بميرم كه غمگينت را حس نكنم.
soheila
20 دی 90 2:50
elaaahii che jigari shode in pesar
فارسیکا
20 دی 90 9:19
دوست خوبم برای خرید بی بی انیشتین بصورت تک تک و یا سری کامل 26 تایی می تونی به اینجا مراجعه کنی .... http://farsika.ir/ask/?link=182 با 15 درصد تخفیف واسه دوستای نی نی سایتی... موقع خرید در قسمت توضیحات نام کاربری نی نی سایت خودتون رو وارد کنید و از مبلغ کل 15 درصد کم کنید
فرناز/مامان ريحانه
25 دی 90 9:25
سلام عزيزم ماشاا... پسرت ماه شده، ايشاا... عكساى دوماديش رو ببينيم.
SOMAEERA
25 دی 90 11:48
چقدر خوشگله پسرت ماشاالله.
سهیلا
26 دی 90 14:16
برای آراد خوشگل خاله
غزلک*مامان فسقلی*
2 بهمن 90 20:02
واااااااای ماشالله چقدر بزرگ شده منم همین مشکل رو در مورد شیر دادن دارم همچین گریه میکنه که دل سنگ آب میشه منم مجبوری بهش شیر خشک میدم