آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

کالسکه سواری

1390/10/27 16:12
نویسنده : مریم
957 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بلاخره کالسکه آراد رو از خونه مامانم به خونه خودمون انتقال دادم و آراد کالسکه سواری رو افتتاح کرد . حدود یه ساعتی قدم زدیم .فقط یه بار گریه کرد و مجبور شدم از کالسکه بر دارمش و یه ذره تو بغلم نگهش دارم . دوباره که آروم شد گذاشتم سر جاش .

طفلی کلی تعجب کرده بود . آخه به خاطر هوای سرد زیاد بیرون نبرده بودمش . همش تو محیط خونه بود . بیرون رو دیده بود دیگه خواب و گشنگی از یادش رفت . چشماشو گرد کرده بود و اطراف رو نگاه میکرد.

برای خودم هم خوب بود من که قبلا یه روز هم خونه نمینشستم حالا مدتی بود خونه نشین شده بودم . حالا هی منتظرم کی هوا دوباره آفتاب شه با آراد گلم بریم پیاده روی.

گرچه هر چقدر هم که آفتاب باشه بازم هوا سرده چون بلاخره زمستونه دیگه .شوخی نداره !! مخصوصا خونه ما که نزدیک دریاست و حسابی باد دریا میاد و سرد تر به نظر میرسه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

•·.·´¯`·.·•(SOMAEERA)•·.·´¯`·.·•
28 دی 90 19:53
سلام ياد منم بكن. خوب ديگه بچه هست هيچي نديده جز خونه چهار ديواري وقتي ببري بيرون ذوق ميكنه و تعجب ميكنه دريا ميري به ياد من باش. مريم خانم. قالب نو مبارك.
•·.·´¯`·.·•(SOMAEERA)•·.·´¯`·.·•
29 دی 90 11:49
سلام الهي بميرم براي آرادجونم اشكالي نداره پيش مياد كه دير سر ميزني دوست خوبم. بازهم وقت كردي بيا پيشم خوشحال ميشم. پس من از اين به بعد يادآوري تون بكنم كه صداي لپ تاپ را كم كن!
زیبا
1 بهمن 90 20:58
سلام ممنون که به ما سرزدید.دريا ميري به ياد من باش.
سمانه مامان پارسا جون
3 بهمن 90 11:23
سلام عزیزم ممنون که اومدید پیشمون وای چه نی نی ماهی دارید خدا واستون نگهش داره میبوسمش
زیبا
3 بهمن 90 12:00
عزیزم روزا انقدر زود میگذره و نی نی ها انقدر زود بزرگ میشن که فقط حسرت این روزا میمونه این روزای تکرارنشدنی
زیبا
3 بهمن 90 12:01
دوست خوبم من با افتخار شما رو لینک کردم.به امید دیدار
مامان خورشید
3 بهمن 90 12:33
خیلی ملوسی اراد کوچولوووو بوسسسس