آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

عکس آراد خان در هفت ماهگی

1391/2/12 10:27
نویسنده : مریم
1,106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی . خیلی وقت بود سر نزده بودم !!! آخه فوق لیسانس شرکت کردم و یه کم سرم گرمه درسه !! میبینین چه اکتیو شدم! البته فکر نکنم قبول شم آخه رشته خودم نیست و هیچ سر رشته ایی ازش ندارم و فقط یه ماهه که دارم مثلا میخونم!

آراد جونم امروز ٧ ماهشو تموم میکنه و وارد ٨ ماهگی میشه . مبارکت باشه پسر گلم

آراد خان ما بلاخره در سن شش و نیم ماهگی غلت زدن رو یاد گرفت و حالا با غلت زدن هاش پدر ما رو در آورده !! مخصوصا رو خواب شبش تاثیر گذاشته و تا یه ذره خوابش سبک میشه پشت و رو میشه و همین کار خوابشو میپرونه . من هم باید شبی چند بار پاشم و آراد رو برگردونم رو بالشش !!

امروز هم قراره ببرمش بهداشت و وزنش کنم . بعد میام و پست رو تکمیل میکنم و وزنش رو در پایان ٧ ماهگی مینویسم.

ظاهرا که همچنان تپل مپله و خوش اشتها . Arad

فعلا بهش سرلاک و حریره بادوم میدم . با سوپ گوشت و هویچ و برنج.

گاهی هم بیسکوییت مادر . البته دیروز موز هم بهش دادم که خیلی دوست داشت و خورد ولی نوشته تو ٩ ماهگی باید بهش بدم . حالا نمیدونم بدم یا نه.

اینم آراد تو حمومه که دیگه تقریبا ترسش از حموم ریخته و گریه نمیکنه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرناز/مامان ريحانه
22 اردیبهشت 91 3:06
ماشاا... چه پسملك كپلى دارى مريم. عكسا خيلى قشنگ شده، آدم دلش ضعف ميره،مىبوسمش*