آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

نظرات (3)

سوده
20 اردیبهشت 91 12:19
سلام مریم جان، خدا پسرت رو برات حفظ کنه

من یکی از مامانای نی نی سایتی هستم. تو یکی از تاپیک ها خوندم شما شیر خشک به نی نی میدیم.
منم یه دختر دو ماهه دارم که با ورن 3100 به دنیا اومده والان که دو ماهش هست وزنش شده 4500. دکترش گفت روند وزن گیریش خوب نیست و باید شیر خشک بدی و شیر گیگوز براش تحویز کرد. الیته شیر خودم رو هم می حوره

چند تا سوال دارم
شما از چند ماهگی شیرخشک شروع کردی؟

چند وعده در روز و به چه مقدار (سی سی) یهش میدی؟
چه مارکی رو برای وزن گیری بهتر میدونید؟

به نظرتون تپل شدن پسر گلت از شیرخشک میتونه باشه.

راهمایی خاصی برام داری؟


سلام عزیزم . آراد هم گیگوز میخوره . ا همون اول چون من شیرم کم بود هم شیر خودمو میدادم و هم شیر خشک تا 4 ماهگی . بعدش شیر خودمو نگرفت و فقط گیگوز .
الان هر 2 ساعت 150 سی سی میخوره .وقتی 2 ماهه بود یادم نیست چقدر میخورد . شاید خدود 60 یا 90
علت وزن گیری آراد هم میتونه شیر خشکش باشه و هم اینکه خودش هم خوش اشتهاست و هر قدر بدم میخوره .
الانم که به عذا افتاره هرچی میدم میخوره .
البته من نگران چاقیش هستم چون وزنش از نمودار خیلی بالا زده.

SOMAEERA
20 اردیبهشت 91 18:51
سلام مريم خانم آراد جوووونم الهي فداتون بشم. ميگم مريم جون آراد شبيه كيه؟!
سوده
26 اردیبهشت 91 21:22
مریم جان ممنون از اینکه جوابم رو دادید. تو دو ماهگی روزانه به اضافه شیر خودتون چند بار شیر خشک میدادید . این برام مهمه من الان به دخترم سه وعده در طول روز به مقدار 60 سی سی میدم.
وای منم می ترسم سینم رو دیگه نگیره.
البته الان خیلی خوب دوتاش رو میخوره. شیرم هم زیاده

من تقریبا تو هر وعده بعد از شیر خودم مجبور میشدم شیر خشک هم بدم . کم پیش میومد که فقط با شیر خودم سیر شه چون شیرم خیلی کم بود .
آراد هم تا 3 ماهگی هر دو رو راحت میگرفت .مثل اینکه بعد از سه ماهگی بچه ها تو شیر خوردن کمی ادا در میارن .چون خیلی از بچه ها از 4 ماه به بعددیگه سینه مامانشونو ول میکنن و فقط شیشه میخورن . من از خیلی ها شنیدم.