آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

روز مادر

1391/2/23 17:31
نویسنده : مریم
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام بهترین کسی که دارم

به نام اون که عشقه بچگیمه

به نام اولین اسمی که گفتم

به نام عزیزی که زندگیمه

دلم می خواد دستاتو ببوسم

اخه هیچکی  مثل تو خواستنی نیست

اخه  هیچی برای من تو دنیا

مثل دستای تو بوسیدنی نیست

اگه اغوشتو محکم گرفتم

دارم از بی کسی هام دور میشم

نفسهاتو تو اغوشم رها کن

من از بوئیدنت مغرور می شم

من اون قدر عاشقت هستم که تنهام

فقط دنیا را با تو دوست دارم

تو هر جا از این دنیا که باشی

صدای خنده هاتو دوست دارم

هنوزم تو خونه اگه تو باشی پیشم

رو پاهات می خوابم دوباره بچه میشم

تو دستات یه حسه اسمونیه اسیره

  رو موهام دست بکش بزار خوابم بگیره

 

روز مادر ، این فرشته آسمانی مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

SOMAEERA
2 خرداد 91 12:24
روز مادر با تاخير مبارك.
SOMAEERA
24 خرداد 91 18:46
كجاااااااااااايي؟! كم پيدا شدي!!!!!!!!!!!! در پناه حق.