آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

ماشین سواری من و آراد

1390/11/25 17:45
نویسنده : مریم
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

آراد خوشگلم دیروز برای بار دوم با هم با ماشین رفتیم بیرون .اولین بار چند روز پیش بود که میخواستیم دو تایی بریم خونه دایی محسن . اولش کلی هول کردم و گفتم بهتره آژانس بگیرم چون ممکنه نتونم هم رانندگی کنم هم مواظب تو باشم .بعد دل رو به دریا زدم و گفتم باید امتحان کنم .اول خوابوندمت . بعد که مطمئن شدم خوابت سنگین شده کریر تو و ساکتو بردم تو ماشین گذاشتم و ماشین رو هم از پارکینگ در آوردم .بعد اومدم بالا دیدم هنوز خوابی . خودم هم آماده شدم . بعدش لباساتو یواش تنت کردم تو هم یواش یواش بیدار شدی .یه پتو هم انداختم دورت و با هم رفتیم مهمونی . خیلی برام جالب بود . این اولین باری بود که دو تایی میرفتیم جایی . احساس خوبی داشتم . تو هم اصلا مامانی رو تو ماشین اذیت نکردی و یکسره به من زل زده بودی !!

دیروز هم برای باردوم رفتیم خونه دوست مامانی (خاله رایحه) .خوشبختانه اونجا هم اصلا اذیت نکردی و کلا ساکت بودی و داشتی دورو برتو نگاه میکردی.دیگه دل جراتم زیاد شده و هر بار ببینم هوا بدک نیست زودی به این فکر میفتم که بریم با هم گردش

اینجوری خودمم هم حس بهتری دارم .آخه من که هر روز بیرون بودم الان کلا سیستم زندگیم عوض شده و همش خونه ام .برام خیلی سخته ولی به خاطر تو پسر عسلی تحمل میکنم.

niniweblog.com

اینم عکس آراد کوچولو با لباس بیرون

آراد

 چند روزیه وقتی آویز موزیکالتو برات روشن میکنم دستتو دراز میکنه و اونا رو میزنی . گاهی هم خیلی عصبی میشی و محکم روشون میکوبی . بعد من فکر میکنم شاید ازش میترسی و زود ور میدارمش.

جلو آینه هم که میری تا خودتو میبینی میخندی و کلی لوس میشی !!!

 

مامانی چرا اینقدر تو حموم جیغ و داد راه میندازی ؟؟!!!!! حموم که ترس نداره

niniweblog.com

.این کارا رو میکنی باعث میشی من جرات نکنم ببرمت حموم و هی به مامان فاطمه (مامان بزرگت) زحمت بدم.niniweblog.com

niniweblog.com

راستی وسوسه شدم یه ذره فرنی درست کنم بهت بدم ببینم عکس العملت چیه .البته دکترت گفت تا 6 ماه باید صبر کنم .ولی من خیلی عجله دارم.

 

niniweblog.comولنتاینت هم مبارک باشه خوشگلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیر مهدی
25 بهمن 90 18:47
سلام ماشالا پسملی نازی دارین اگه افتخار بدین امیر مهدی جونو به جمع دوستان وبلاگیتون اضافه کنید اگه مایل بودین منم لینکتون کنم واسم کامنت بزارین
بابای ملیسا
25 بهمن 90 22:56
روز عشاق رو به شما و همسر گرامی تون تبریک عرض می کنم و امیدوارم همیشه زندگی شاد و خرمی رو در کنار هم سپری کنید . با قدم گذاشتن به دنیای مجازی ملیسا جان ، این حقیر رو خوشحال کنید و از اون مهمتر با گذاشتن یک کامنت ، این روزها رو برای ملیسا جاودانه نگهدارید . پیشاپیش ممنونم از حضور شما
جوجه نارنجی ما
26 بهمن 90 23:39
وایییییییییییییییییی مریم جونم پسدت دنیاااااااااااا اومده.ماشالا.تروخدا ببخش اصلا یادم رفته بود.الهی تنش سالم باشه ماشالااااااااااااا
جوجه نارنجی ما
26 بهمن 90 23:40
قدم نورسیده مبارککککککککککککککککککککک.خیلی خوشحالم که پسملت سالمهههههههههههه
SOMAEERA
1 اسفند 90 22:23
سلام مريم خانم خوبي؟! نميدوني چقدر خنده ام گرفته! مواظب خودت و آراد باش ممنونم.
فهیمه
10 اسفند 90 9:47
خوش به حالت منکه با وجود اینکه سینا 17ماهشه هنوز جرات ندارم برم گواهینامه بگیرم چه برسه به اینکه دوتایی سوار ماشین هم بشیممممممممممم