آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

هفته 26

1390/4/10 20:07
نویسنده : مریم
641 بازدید
اشتراک گذاری

فردا اولین روز از هفته ٢٦ هست . خدایا شکرت که تا اینجا رو گذروندم و اگه بخوام سزارین شم و هفته ٣٨ نی نی دنیا بیاد یعنی ١٢-١٣ هفته دیگه مونده. به قول شوهرم ١٢ بار دیگه ستایش ببینیم نی نی هم دنیا میاد !!!

                         niniweblog.com

امروز خیلی دلم گرفته بود . آخه مامانم و بابام رفتم مسافرت و یه هفته ای نیستن . منم وابسته مامانم هستم و هر روز با همیم . حالا این چند روز برام خیلی سخت میگذره و احساس تنهایی میکنم.

همش میگم کاش حداقل یه خواهر داشتم . دوستامم که هر کدوم گرفتاری خودشونو دارن.چقدر تنهایی بده.الام رفته بودم خونه مامانم اینا تا به گلهاش آب بدم خونه خالی بود دلم بدجوری گرفت و یه ذره هم گریه کردم.بعدش زود به خاطر نی نی اشکامو پاک کردم .

این نی نی داشتن هم دردسره ها . اون تو نشسته به همه چی آدم کار داره . حتی نمیتونی راحت گریه کنی !!

niniweblog.com

خاله ها مرسی که درباره اسم نظر دادین . اما هنوز کافی نیست . منم از اسم مهراد خوشم میاد ولی همه اشتباه میشنون یکی میگه بهراد یکی میگه مهران یکی میگه مهرداد یکی میگه مهراب .یه نفرم که حیلی پرت بود گفت چی ؟ معراج ؟؟؟

خلاصه اینکه اونقدر این اتفاق پیش اومد که کم کم دودل شدم . واقعا چقدر انتخاب اسم سخته.

niniweblog.com

راستی از سیسمونی عکس گرفتم و فقط مونده آپلودش

پس به زودی با عکس های سیسمونی بر میگردم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ریحانه
11 تیر 90 1:11
سلام مریم جون، خانمی من بعد از اینکه واست پیغام گذاستم دوباره خودمو وزن کردم و شدم 73!!! اما اینقدرا هم تو ظاهرم معلوم نیست. بیشترش واسه ورمه. شما ریتم اضافه وزنت طبیعیه. من اصلا پرهیز نمیکنم و همین علت اصلیه. یه چندتا عکس از خودم گذاشتم مال دیروزه ببینی متوجه میشی.
سهیلا
12 تیر 90 19:17
مریم جونم منتظر عکسا هستیم ایشالله ماههای باقیمونده رو راحت و شاد سپری کنی خانومی
غزلک*مامان فسقلی*
13 تیر 90 20:12
سلااااااام عزیزمممم خوبی، گل پسرمون خوبه مریم جون منم خواهر ندارم تازه مامانم اینا هم تهران نیستن، شهرستانن .... ایشالا مامانت اینا زودی میان که از تنهایی درآی خیلییییی مراقب خودت باش ماااااا منتظر عکس میمونیم.... انتظارمون طولانی نشه منم با اجازه لینکت میکنم راستی منم به اسم مهراد رای میدم
منا مامان فینگیلی
14 تیر 90 9:28
سلام مامانی نی نی تون توی چه ماه خوبی بدنیا میاد مردهای مهر خیلی با محبتن ایشالا که یه نی نی تپلی و ناز و سالمی باشه
ریحانه
16 تیر 90 12:45
سلام مریم جونم، عزیزم اگه دوست داری بری مسافرت با پزشکت مشورت کن و برو، چون 3 ماه دوم بهترین زمان واسه مسافرته، یه جای نزدیک انتخاب کنید و آروم راهی شید، حالت تهوع رو اما نمیدونم چیکار میشه کرد. در مورد لباس هم من اکثر لباسامو از DoReMi تو میلاد نور میگیرم.اونجا همه مدل داره قیمتاشم خوبه به نسبت. اما از من به تو نصیحت زیاد لباس بارداری نخر چون مقطعیه.سعی کن با هر چی داری رد کنی. منو از خودت بیخبر نذار دوست گلم.