آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

خرید تخت و کمد

1390/4/6 22:16
نویسنده : مریم
2,106 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بلاخره تخت و کمد نی نی رو هم خریدم . یه فرش ست هم براش پیدا کردم و خیالم راحت شد .

فقط مونده یه ذره خورده ریز . به زودی عکس همه وسایلی که خریدم میذارم.

niniweblog.com

دیگه تو سراشیبی افتادم.شنبه هم رفتم دکتری که 5 ماه بود در صف انتظارش بودم و پرونده تشکیل دادم خیالم راحت شد.

حالا مونده اسم نی نی مون.هر روز از یه اسمی خوشم میاد و چند روز بعد پشیمون میشم و میگم خوب شد هنوز نی نی دنیا نیومده بود و اون  اسمو براش نذاشتم !!!

niniweblog.com

اسمهای کاندید : یزدان - آیین - مهراد - سامین

حالا نمیدونم کدومش خوبه.

خاله ها لطفا شما هم نظر بدین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ریحانه
6 تیر 90 23:16
سلام مریم جان، خانمی من اول 58 کیلو بودم الان شدم 70. اما بیشترش به خاطر نی نی جونه. راستی سیسمونی گل پسرت مبارک. زودی عکساشو بذار.
بهار
7 تیر 90 12:56
مهراد خوببه آیین و یزدان هم اسمن؟
سهیلا
10 تیر 90 1:05
عزیزم تخت و کمد مبارک منتظر عکساش هستم در مورد اسم به نظر من آیین و مهراد
deana
30 مهر 90 2:29
مهرادوسامین هردوتاش خوبن
الا
18 تیر 91 21:30
به نظرمن سامین خوبه