آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

پایان هفته 24

1390/4/3 22:58
نویسنده : مریم
520 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بلاخره هفته ٢٤ هم تموم شد و از فردا وارد هفته ٢٥ میشم. دارم یه جورایی سنگین میشم.من بلاخره پری شب یعنی ٤شنبه رفتم سونو و از جنسیت مطمئن شدم . گفتن نی نی پسره.

آخه چهارشنبه صبح یهو ترس تو دلم افتاد و گفتم نکنه کیسه آبم جدی جدی سوراخه و این ترشح رقیق ترشح نیست و آبه و من دارم سهل انگاری میکنم.به مامانم زنگ زدم و رفتیم بیمارستان پیش متخصص زنان . دکتر گفت اگه نصف استکان یهو ازت اومد اون کیسه آبه در عیر اینصورت نگران نباش.

خلاصه گفتم میخوام برم سونو که مطمئن شم .دکتر هم برام سونو نوشت و شب رفتم سونو . نی نی کوچولومو دیدم و ازش فیلم گرفتم . باور نکردنی بود . تمام اعضای بدنش معلوم بود عین یه بچه کوچولو.

خلاصه دکتر گفت هیچ مشکلی نیست و همه چی طبیعیه. خدایا شکرت.

احتمالا شنبه هم تخت و کمد نی نی رو بخرم.آخه انتخاب کردم .میترسم ببرنش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ریحانه
4 تیر 90 0:16
سلام مریم جون، نی نی قند عسله پس! مبارک باشه. زیاد نگران اسم نباش بالاخره یه اسم پیدا میکنی که از همه بیشتر به دلت میشینه اگرم یزدان بذاری که من خیلی خوشحال میشم چون نی نیامون تقریبا یه موقع به دنیا میان. خیلی با مزه میشه
سهیلا
5 تیر 90 20:48
خدارو شکر که مورد خاصی نبوده و خیلت راحت شده به سلامتی ایشالله امیدوارم روزای خوبی رو پیش رو داشته باشی خانومی برای من هم دعا کن این روزارو تجربه کنم
سهیلا
5 تیر 90 20:55
خانومی من با اجازت وبلاگت رو لینک کردم