آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

هفته 23 - ماه ششم

1390/3/21 20:10
نویسنده : مریم
934 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روز از هفته 23 هست و سه روزه که وارد ماه ششم شدم.خدایا شکرت که تا اینجا سپری شد .

حالت تهوعم یه ذره بهتر شده.

امروز رفتم دکتر و صدای قلب نی نی رو دوباره شنیدم.من عوض اینکه ماهی یه بار برم دکتر هر 2 هفته میرم . فکر کنم دچار وسواس شدم ! امروز همش فکر میکردم کیسه آبم سوراخ شده و همش دنبال علایمش میگشتم . ولی نوشته بود آبریزش فراوان .خواستم به دکتر بگم نکنه کیسه آبم پاره شده مامانم گفت نه کیسه آب پاره بشه فرق داره آدم خودش میفهمه . الکی دکتر رو به اشتباه ننداز .نمیدونم والله .آخه از صبح یه ذره ترشح دارم میگم نکنه ترشح نباشه .

امروز به سرم زده بود برم سونو برای تعیین قطعی جنسیت نینی ولی دوباره جلوی خودمو گرفتم و گفتم باید 6 ماه تموم شه بعد .

آخه میخوام نی نی حسابی بزرگ شه بعد برم.

niniweblog.com

اسمهای کاندید برای نینی:

niniweblog.comniniweblog.com

مهراد برای پسر و مهرتا برای دختر.

البته هر روز نظرم عوض میشه ولی فعلا از دیروز که نظرم عوض نشده!!

نی نی جون اسمتو میپسندی ؟؟همین الان یه لگد جانانه زدی. فکر کنم گفتی آره مامانی خوبه !!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

faeqeh
22 خرداد 90 2:25
سلام عزیزم من هم باردارم ولییم نینی مون ماه آخرمه ما دوست داشتیم نینیمون مهری شه ولی مردادی شد بازم خدا رو شکر منم مثل تو هر وقت ...فکر میکنم یا کیسه آبم پاره شده یا عفونت دارم دکترم دیگه از دستم خسته شده
زیر سایه دوست
22 خرداد 90 9:13
سلام عزیزم خوبی من باره اولی هست که میام قدم نورسیده مبارک مامانی . وقتی اول وبلاگت خوندم قرار نی نی کوشمولو مهر به دنیا بیاد کلی ذوق کردم چون خودم متولد مهرم. خوشحال میشم توهم بیای اونورا . موفق باشی بوس.
شینا
24 خرداد 90 0:45
سلام ........... سلاممـــــــــــــــم..... یه خـــــــــــــــبر داغ داریم براتون!!!!!!!! یه خرده فکر کن!!!! زود بـــــــــــــــاش دیگه............ نمی خواد بابا اصلا تو فکر کنی............. بدو بیا وبمون تا بفهـــــــــــــــمی..... یادت نـــــــــــــــره هاااااااااااااااااا اگه نیای معلومـــــــــــــــه که مارو دوست نداری......... می خوایم بـــــــــــــــبینیم کي از همه با معرفت تره؟؟؟؟؟ ........................................................................ «ایــــــــن یــــــــــه کــــــــارت دعوتـــــــــــه از طــــــــــــرف مــــــــــا بـــــــــــه شــــــــــــــــــما دوست گـلــــــــــم!».
آخرين پرواز
28 خرداد 90 21:22
سلام خيلي خوشحال شدم مواظب ني ني ات باش. من ني ني رو دوست دارم ولي دلم ميخواهد بخورمش!!! مواظب بچه ات باش! باي
ریحانه
2 تیر 90 21:35
سلام، عزیزم این مسائل عادیه... اسمایی که انتخاب کردی قشنگه. قدمش پیشاپیش مبارک.