آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

هفته 22

1390/3/18 17:25
نویسنده : مریم
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی .

من وارد هفته 22 شدم ولی این تهوع دست بردار نیست . البته خیلی بهترم ولی خوب خوب نیستم.

دیروز مهمونی بودم دوست مامانم حدس زد که نی نی دختره .

تا حالا 3 نفر گفتم نی نی دختره و 3 نفر هم گفتن پسره !!

میخوام تیر ماه برم سونو که مطمئن شم هرچند که سونوی هفته 13 بهم گفته بود پسر.

حالا ببینم درست گفته بود یا نه . تخت و کمد نی نی رو هم انتحاب کردم از نمایندگی آپادانا . منتظرم جنسیت معلوم شه که برم بخرمش.

از شانسم حالا که از هیکل دارم میافتم و شکمم داره گنده میشه برادر شوهرم میخواد زن بگیره و قرار خواستگاری برن براش و چون ما راه دوریم و من باردارم نمیتونیم بریم مراسمشون.

البته هنوز قطعی نشده ولی اگه بشه دیگه بد شانسی منه که هیچ لباسی تنم نمیره و موهام هم دو رنگ شده !!!

تاحالا وزنم به 62 رسیده یعنی 2 کیلو اضافه کردم. فشارم هم همچنان 10 رو 6 هست.

این روزها همش فکر میکنم نی نی چه شکلی میتونه باشه . همش سعی میکنم شوهرمو به شکل بچه تجسم کنم ببینم چه شکلی میشه !!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ریحانه
16 خرداد 90 12:04
سلام دوست خوبم. ممنون به صفحه من سر زدی. عزیزم من ویارم تموم شده اما در عوض کلی وزن اضافه کردم. چایی با زنجبیل تازه خیلی کمک میکنه اما چون گرمیه زیاده روی نکن. منم دقیقا عین شمه 2 تا عروسی در پیش داریم و هم موهام 2 رنگه هم مشکل لباس دارم.. البته الان اونقدر کلاه گیس های طبیعی اومده که قضییه یه جورایی حله. لباس هم پیدا میشه. پسر من قراره 2 آبان به دنیا بیاد. منم واسه دیدنش صبر ندارم. هنوز اسم واسش انتخاب نکردم من خیلی تو مسائل بارداری بیتجربه هستم. حتی هنوز دکتر خوب هم پیدا نکردم اینارو واسه این میگم که بدونی همه عین همیم. خوشحال میشم از حال هم باخبر باشیم. موفق باشی.
جوجه نارنجی ما
18 خرداد 90 1:05
سلام عزیزم چند وقت بود گمت کرده بودم .خوبی خانمی .خداروشکر که مشکل خاصی نداری.پس نینی پسمله؟
مامان رزي
19 خرداد 90 1:16
سلام خانمي0 ممنون كه به ما سرزدي0 اميدوارم به زودي مشكل ويارت حل بشه 0 من امروز وارد هفته 27 شدم ودقيقا مشكلات شما رو درك ميكنم 0 -
مامان رزي
19 خرداد 90 12:59
سلام مريم جان چطوري بايد لينك كنم
مامان الهام
21 خرداد 90 7:48
سلام عزیزم از اینکه به ما سر زدی خیلی خوشحالیم راستی توی یه مقاله خوندم که اون دسته از مادرایی که توی حاملگیشون حالت تهوع دارن نشون دهنده سطح بالای هوشی نی نی هاشون هست پس خوشحال باش و تحمل کن
مامان الهام
21 خرداد 90 7:50
راستی منم لینکت کردم ایشالا بیشتر با هم ارتباط داشته باشیم