آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

پایان هفته 19

1390/3/10 18:41
نویسنده : مریم
757 بازدید
اشتراک گذاری
امروز آخرین روز از هفته ۱۹ هست و من از هفته ۱۷ متوجه تکونای نی نی شدم.حالا هر روز به انتظار تکون میشینم و اگه چند ساعت خبری ازش نشه تگران میشم.

تا حالا فقط یک کیلو و خرده ای وزنم اضافه شده .ولی شکمم پیداست.

دیروز رفتم یه شلوار بارداری برا خودم خریدم.

راستی به جز تخت و کمد ، اکثر وسایل سیسمونی رو خریدم . البته همه رو با رنگ مشترک خریدم آخه به این سونو ها اعتمادی نیست محصوصا که من هفته ۱۳ رفته بودم سونو و گفتن پسره . ولی همه میگن زود رفتی و اختمال خطا هست.

حالا عکسهاشو به زودی میذارم.

این روزا روحیاتم خیلی متغیره و یه لحظه احساس خوشی میکنم و لحظه ای بعد دوست دارم گریه کنم . خودم هم تعجب میکنم.

چند روز پیش که تنها تو خونه نشسته بودم . حسابی حوصلم سر رفته بود یکی از دوستای قدیمی مو از پنجره دیدم که داشت با کالسسکه همراه بچش قدم میزد. یه لحظه بهش حسودیم شد و دوست داشتم نی نی منم زود تر دنیا بیاد و روزایی که بیکارم و حوصلم سر رفت بذارمش تو کالسکه و برم قدم بزنم . یهو یجورایی دلم ذوق زد ...

خدایا شکرت که من بی درد سر حامله شدم . خدایا به هر کی نی نی میخواد بهش عطا کن که واقعا نعمت بزرگیه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)