آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

پایان هفته 27

1390/4/24 18:54
نویسنده : مریم
996 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آخرین روز از هفته 27 هست و من به سلامتی وارد هفته 28 میشم . خدایا شکرت که تا اینجا گذشت و نی نی تکون میخوره و مشکلی ندارم . انشالله این 11-12 هفته هم به خیر و خوشی بگذره .

                                             niniweblog.com

دیروز اولین جلسه از کلاسهای آمادگی برای زایمان بود . جالب بود . من با حدود 20 نفر دیگه که همگی قلمبه بودیم با هم ورزش های مخصوص انجام دادیم و یه ماماهم بود که به سوالامون جواب میداد و یه سری مسائل رو برامون توضیح داد.

من که طبق معمول همیشه نگرانم از همه بیشتر سوال داشتم . آخه همچنان نگران کیسه آبم هستم ! همش فکر میکنم سوراخ شده . الان یه ماهی میشه که این فکرو میکنم . ماما گفت آخه اگه واقعا اینطور بود تو این یه ماه هیچ اتفاقی نمیافتاد؟؟؟یه ماهه روز به روز گنده تر میشی و نی نی هم اون همه لگد نثارت میکنه باز تو فکر میکنی کیسه آبت سوراخه ؟؟!!

niniweblog.com

خبر مهم : برادر شوهرم هم نامزد کرد . برای مراسمشون هم قرار شد منتظر من و نی نی بمونن بعد که رو به راه شدم جشن بگیرن.هنوز جاری مو ندیدم . آخه راه دورن . قراره طی این هفته بیان خونمون.عجب شانسی دارم حالا با موهای دورنگ و شکم قلمبه چیکار کنم !!!!!

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان رزي
24 تیر 90 19:27
سلام عزيزم سيسموني ني ني رو ديدم خيلي خوشگله انشالله به سلامتي ازش استفاده كني
غزلک*مامان فسقلی*
25 تیر 90 19:57
سلااااام مامانی خوش سلیقه. ورودت به هفته 28 رو تبریک میگم... انشاا... که این چند هفته باقیمونده هم به سلامتی سپری میشه. اینقدر استرس به قندعسلمون وارد نکن مریم جون، خدا خودش مواظب همه نی نیا هست. راستی یه سوال... میشه بپرسم کدوم بیمارستان میری؟ و دکترت کیه؟
ریحانه
26 تیر 90 13:02
سلام مریم جون، عزیزم مبارکه ایشالا، هم 7 ماهه شدنت هم اینکه قراره خواهر دار شی؛منظورم جاریته هااااا نترسی یه وقت. خانم حامله رو همه درک میکنن عزیزم، نگران موهات نباش در عوض بعدأ یه تغئیر اساسی میکنی. مواظب احتیاط باش عزیزم. عیدت هم مبارک.
ریحانه
28 تیر 90 22:03
ای جونم، مریمی خانم عزیزم منم یه کم دچار کسالت و خستگی شدم اما خانمی یه مطلب رو فراموش نکن: وقتی نی نی بیاد دیگه از این فرصتا نخواهیم داشت؛ سعی کن یه کار جدید کنی، مثلا یه کتاب خوب بخونی، یه کاردستی قشنگ درست کنی، یا مثل من خودتو با بازی اینترنتی سرگرم کنی.
سهیلا
29 تیر 90 0:11
دیگه آخرای هفته 28 خانومی خوبی؟ نی نی چطوره؟
فرناز
31 تیر 90 6:31
سلام مريم جان، ببخشيد كه خيلى وقته بهت سر نزدم، بچه داريه ديگه،چه ميشه كرد؟ الانم كه كامپيوترم خرابه و با موبايل وصل شدم عكس هاى ريحانه ام ناقص مونده. راستى سيسمونى قندعسلمون خيلى قشنگه مباركش باشه. مهراد خيلى اسم نازيه شك نكن.
آخرين پرواز
4 مرداد 90 1:25
سلام مريم خانم خوبي؟! چه خبر؟! خيلي وقته كه دنبال آدرست ميگشتم فكركنم كه دو يا يك ماه و نيم ميشه كه نيامدم ولي آدرس وبلاگت گم كردم خداراشكر پيدا كردم ادرس وبلاگ راستي لباس سيسموني خيلي قشنگه مباركتون باشه اگه تونستي بياي وبلاگم حتما سر بزن!!! خوشحال ميشم
سهیلا
8 مرداد 90 23:47
پس کجایی؟ خوبی؟ نی نی چطوره؟
مهزاد
11 مرداد 90 10:14
سلام مامان خانومی ایشاا.. که نینی خوشگلت بیاد با هم برید آرایشگاه صفا واسه نامزدی عموشم حسابی بترکونید اسمهایی که همیشه من و علی دوست داشتیم روی پسرمون بذاریم اینا بود: عطا: هدیه خداوند متین: با وقار و صبور بهزاد: زاده شده از بهترین (علی اینو خیلی دوست داشت)
مهزاد
11 مرداد 90 18:52
الهی من مرده باشم که به خاطر من گریه کردی مریم جانا مواظب خودت و گل پسمرت باش خاله