آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

پایان هفته هفتم- اولین سونو

1390/3/10 18:41
نویسنده : مریم
986 بازدید
اشتراک گذاری
این هفته خیلی برام استرس آمیز بود.روز یک شنبه شب یهو یه لک قهوه ای دیدم.از استرس داشتم میمردم.فکر کردم نی نی پشیمون شده و قهر کرده داره میره.

از شانس دوشنبه هم تعطیل بود و موندم تا سه شنبه .

نا گفته نماند که تقریبا استراحت مطلق به خودم دادم و بیچاره مامانم همه زحمتهارو کشید.

سه شنبه هم که دکتر نبود و برای ۴ شنبه بهم وقت داد.

خلاصه ۴ شنبه یعنی دیروز رفتم دکتر و موضوع رو گفتم و گفت طبیعیه و اوایل بارداری پیش میاد.برام شیاف نوشت و گفت بخواب تا سونو بشی

 از استرس داشتم میمردم چون تو مقاله " بارداری هفته به هفته" نوشته بود هفته ۷ باید قلب تشکیل بشه.میترسیدم تشکیل نشده باشه.خلاصه خانم دکتر اومد سونو کرد و گفت همه چی نرماله و ساک حاملگی تشکیل شده و قلب جنین هم تشکیل شده و میزنه...

حالا دیگه باورم شد که دارم مامان میشم

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)