آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

هفته 34

1390/6/6 11:28
نویسنده : مریم
1,131 بازدید
اشتراک گذاری

وزن كودك شما به 2155 گرم رسيده است و اندازه بدن او هم حدود 45.5 سانتي متر شده است. لايه هاي چربي كه براي تنظيم دماي بدن او بعد از تولد مورد نياز است در حال كامل شدن هستند كه در نتيجه بدن كودك شما حالت گردتري به خود گرفته است. سيستم عصبي مركزي او در حال تكميل شدن است و اكنون ريه هاي او كاملا رشد كرده اند. اگر از احتمال بروز زايمان زودرس نگران هستيد بايد بدانيد كه تقريبا 99% از كودكاني كه به اين مرحله از رشد مي رسند در خارج از رحم نيز قادر به ادامه حيات خواهند بود و بسياري از آنها به عوارض درازمدت ناشي از زايمان زودرس مبتلا نخواهند شد.

1
 

خدایا شکرت که وارد هفته 34 شدم.اگه هفته 38 نینی بخواد تو بغلم باشه یعنی فقط 4-5 هفته مونده.باور نکردنیه.نمیدونم تو این هفته های باقیمونده چیکار باید انجام بدم.منظورم کاراییه که بعد از اومدن نینی نمیتونم بهشون برسم.

راستی بازم اسم نینی جونم عوض شد.حالا احتمالا آراد بذاریم !!!

تروخدا بگین آراد بهتره یا آریا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این روزا نینی کوچولوم اونقدر بزرگ شده که یکسره پاهاش زیر دنده ی راستمه و با لگدهاش گاهی اذیت میشم.دیگه تقریبا به پهلوی راست هم نمیتونم بخوابم و تنها گزینه برای خوابیدن فقط پهلوی چپه !!

هفته پیش که رفته بودم دکتر ، دکتر بهم گفت هر ماه با روند ثابت 2 کیلو وزنم زیاد میشد ولی این ماه 4 کیلو زیاد شدم و برام تست ادرار 24 ساعته نوشت و گفت ممکنه ورم باشه.از استرس داشتم میمردم.خلاصه یه روز تمام فقط سرگرم جمع آوری نمونه بودم و از کار و زندگی افتادم !خدارو شکر آزمایشم هم مشکلی نداشت و فهیدم که دارم پر خوری میکنم.آخه چند وقت بود که شبها هم گشنم میشد و دوباره غذا میخوردم.حالا چند روزه سعی میکنم یه کوچولو رعایت کنم.

البته گاهی هم وسوسه میشم یه رژیم سبک رو شروع کنم ولی باز میگم نه هنوز زوده.

تاحالا 11 کیلو وزنم زیاد شده و شدم 71 کیلو.سعی میکنم هر روز میرم پیاده روی .

 هوا هم حسابی بارونی شده و منم که عاشق بارونم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ریحانه
7 شهریور 90 14:02
سلااااام مریم جونم. عزیز دلم مبارک باشه؛دیگه روزای آخره هاااا. نی نی داره میاد. ایشالا این چند روز هم به خوبی و خوشی و سلامتی واسه خودتو نی نی بگذره. عزیزم از نظر من آراد بهتر از آریاست. آریو راد هم اسم قشنگیه. آریا هم قشنگه اما یه کم قدیمی شده. عشقم الآن به هیچ عنوان رژیم نگیریااااااا. نی نی که اومد کم ک هم میشه ورزش رو شروع کنی هم اگه شیر خودتو بدی وزنت زودی پائین میاد. منو از خودت بیخبر نذار دوست جونم. مواظب خودتو نی نی باش.
سهیلا
7 شهریور 90 18:13
خانومی به سلامتی انشاله روزای باقیمونده رو طی کنی و جیگگگر نازتو بغل بگیری و خیلت راحت شه انشالله
مامان کوچولو
9 شهریور 90 1:28
یادش بخییر انگار همین دیروز بود که هر روز صبح که بیدار میشدم اینها رو میخندم ببینم بچه ام الان چه شکلیه ............ یادش بخییر و خوشبه حال شما .... عزیزم
مامان نفس
9 شهریور 90 2:04
sسلام عزیزم امیدوارم این روزهای اخر رو هم با خوشی و سلامت بگذرونی..و نی نی گلت به سلامتی پا به دنیا بذاره و کلی شادی با خودش بیاره...نفس خانم ما هم پارسال این موقع تو دلم بود متولد1مهره.بچه تمام زندگی ادم رو تغییر میده خیلی خیلی همه چی قشنگتر میشه خودت شادتر و همسرت عاشقتر میشه....خدا سایتون رو بالای سر نی نی نگه داره انشاله
غزلک*مامان فسقلی*
13 شهریور 90 11:42
سلام عزیزم انشاالله که به سلامتی این چند هفته رو هم بگذرونی، حالا به رژیم فکر نکن، یه کم مصرف برنجت رو کمتر کن اسمهای اراد و اریا هر دو تاشون خیلیییییی قشنگن