آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

هفته 33

1390/5/29 17:11
نویسنده : مریم
683 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روز از هفته 33 هستش . تا حالا وزنم دقیقا 10 کیلو اضافه شده. تو کتابم نوشته از هفته 36 دیگه به اونصورت وزن بالا نمیره . اگه اونطور باشه فقط 3 هفته دیگه افزایش وزن خواهم داشت.یعنی چیزی حدود 2 کیلو.

دیگه حسابی سنگین شدم و خم شدن برام یه رویاست !!!حتی از این سر سفره دستم به اون ورش نمیرسه و سر سفره نزدیک ترین چیزا رو هم باید شوهرم بهم بده !!گاهی حساب شکمم از دستم در میره و در یخچال رو باز کردنی میخوره به شکمم!!خودم هم خندم میگیره .

این روز ها فقط  تو اینترنت دنبال روشهای کاهش وزن بعد از بارداری هستم.خداکنه بلافاصله بد از زایمان حداقل 7 کیلو از وزنم بره .

دیگه کم مونده نینی بیاد . کم و بیش دارم ساک زایمانم رو هم میبندم و وسایلی که باید خونه مامانم اینا ببرم رو دارم لیست میکنم.مادر شوهرم هم اینروزها تند تند بهم زنگ میزنه فکر کنم نگران حالمه . بیچاره چون راهش هم دوره بیشتر نگران میشه.

راستی هر شب هم عرق کاسنی رو به برنامم اضافه کردم میگن برای زردی نینی خوبه.نمیدونم چرا از دیروز تا حالا تکون های نینی خیلی بیشتر شده.نمیدونم چی خوردم که نینی خیلی دوست داشت!!احتمالا اثر حلوا باشه.

دلم برای سفره افطاری حسابی و شلوغ پلوغ  تنگ شده.دلم میخواد یه مهمونی حسابی دعوت شم.

یه جورایی کلافه شدم و دوست دارم مسافرت برم ولی همه جا نوشته ماههای آخر خطرناکه.

عیب نداره این روز ها هم میگذره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرناز
5 شهریور 90 7:14
سلام مامان مریم جون الهی داری مادر میشی عزیزم دیگه این روزای آخر خیلی تند میگذره حالا می بینی چقدر دلم برای اون روزای خودم تنگ شد. یادش بخیر وقتی می خواستم از جایی رد بشم فکر می کردم می تونم اما یهو شیکمم گیر می کرد.خوردن شیکمم به در یخچال هم که ماه آخر برام عادی شده بود. نهایت لذت رو از بارداریت ببر چرا که بعد از تولد نی نی دلت شدیدا برای این روزا تنگ میشه. امروز وارد هفته 34 میشی نه؟ زیاد رو 40 هفته حساب نکن عزیزم ریحانه من دقیقا آخرین روز هفته 38 به دنیا اومد.