آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

هفته31- آغاز ماه هشتم

1390/5/18 13:55
نویسنده : مریم
915 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي و طاعات و عباداتتون هم قبول

امروز آخرين روز از ماه هفتمه و من از فردا وارد ماه هشتم ميشم ديگه شمارش معكوس شروع ميشه.مامانم ميگه بايد كيف زايمانمو كم كم ببندم كه بعدا به هول نيفتم.

اين روزا روحياتم خيلي عجيب و متغيره.دست خودم هم نيست.نميدونم چرا اينطوري شدم خيلي زود دلم ميگيره.

خدايا كمك كن اين دو ماهم به خير و خوشي بگذره و نيني كوچولومو تو بغل بگيرم.

تو اين مدت از بس رفتم بيرون به قصد خريد و هيچي تنم نميشده و در آخر دست خالي بر گشتم خونه كه كلي عقده اي شدم!!فكر كنم همين كه يه ذره هيكلم برگرده همه ي بازارو بخرم بيارم خونه!!

از الان براي تيپ پاييزه و زمستونيم نقشه كشيدم!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نفس طلایی
18 مرداد 90 14:14
سلام عزیزم انشاالله به سلامتی میاد پیشت و شیرینی بودنش اینقدر زیاده که به همه چی می ارزه
مامان ماني
18 مرداد 90 14:37
سلام كاملاً دركتون مي كنم .... من الان نزديك به 6 ماهه هيچي نتونستم بخرم و دقيقاً همين حس شما رو دارم ..... سلامت باشيد ....
مامان مريم
18 مرداد 90 14:37
اميدوارم لحظاتتون به خوشي بگذره ....
ریحاته
18 مرداد 90 15:46
سلام مریم جونم، خانمی 8 ماهه شدن شما هم مبارک باشه. عزیزم ایشالا به خوشی این روزا هم میگذره و چشم به هم بذاری نی نی اومده. همه مامانایی که نی نی داشتن به من میگفتن از هفته 30 به بعد مثل برق میگذره و خیلی زود تموم میشه. عزیزم زیاد نگران تغئیرات روحیه و اینجور چیزا نباش چون کاملأ طبیعیه و خیلی زود درست میشه. الآن کلی هورمون جدید تو بدنمونه که باعث این تغئیرات میشه. خیلی کار خوبی میکنی که واسه روزای پیش رو نقشه داری؛آفرین دوست جونم. منم احتمالأ زایمان طبیعی خواهم داشت!! البته بستگی به معایته لگن داره. در کل منو حتمأ از حال خودت با خبر بذار. مواظب خودتو آریا جون باش.
سهیلا
18 مرداد 90 17:02
چقدر شیرین و قشنگ امیدوارم بعد از زایمان به زودی به سایز دلخواه برسی خوش تیپه پاییز و زمستونه امسال شی خانومی
خاله زهرا
19 مرداد 90 12:21
انشاله که به سلامتی فارغ می شی..ما منتظر خبرهای خوبیم
آخرين پرواز
19 مرداد 90 23:46
سلام چشم تون روي هم بذاري ميبيني ني ني اومد! بخند شاد باش انرژي بگير قدر اين لحظه ها رو بدون ميدونم سخته ولي خداروشكر كن تا به اينجا رسيدي! اگه خواستي به وبلاگم سر بزن.
صبا
22 مرداد 90 14:39
سلام مریم جان این هفته های آخر خیلی خیلی زود می گذره و چشم روی هم بذاری نی نی تو بغلته. سعی کن آروم باشی و به پسر گلت هم آرامش بدی دوستم. نگران وزن و سایزت هم اصلا نباش. من یک هفته بعد از زایمانم وزنم کاملا برگشت و الان حتی از قبل بارداری ام هم لاغرترم... امیدوارم لحظات خوب و خوشی با گل پسرت داشته باشی
مامی امیرحسین
22 مرداد 90 17:16
سلام مریم جون خیلی سیسمونیت خوشمله.من فقط 8 روز از تو جلوترم ها!یعنی دقیقا 30 شهریور هفته 38 تموم میشه و میشه سزارین کرد تا نی نی نیمه اولی بشه.به قول شوهرم که میگه همه چیزت دیقه نود بوده بچتم دیقه نوده! منم سرویس بهداشتیشو wee گرفتم ولی حوصله آپلود کردن نداشتم.خوب کردی سبز گرفتی به درد دختر هم میخوره اگه بعدی هم در کار باشه.ولی من از اولی که حامله شدم میمردم برای آبی !فکر کنم بچم عاشق این رنگ باشه!قربونش برم
مامان رزی
23 مرداد 90 20:34
سلام عزیزم اصلا نگران نباش به زودی خوشتیپ می شیم.
غزلک*مامان فسقلی*
27 مرداد 90 15:00
سلاااااام خوبی عزیزم؟ نگران نباش این دو ماه هم انشاالله به سلامتی میگذره و نی نی گلت میاد توی بغلت؟ راستی اسم گل پسرمون چی شد؟ اخ نگو از لباس خریدن... منم چند روز پیش مهمونی وعوت داشتیم رفتم مانتو و لباس بگیرم.... هیچیییییییی گیرم نیومد و کلی عقده ای شدم ولی این چند ماه هم میگذره دوباره خوش هیکل میشیم
آخرين پرواز
29 مرداد 90 6:52
به نماز بست قامت که نهد به عرش پا را به خدا علی نبیند به نماز جز خدا را به نماز آخرینش چه گذشت من ندانم که ندای دعوت آمد شه ملک لافتی را همه اهل بیت عصمت زسرا برون دویدند ابتا و واعلیا بنمود پر فضا را . . .