آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

هفته 39

1390/7/11 10:20
نویسنده : مریم
940 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته آخرین هفته بارداریمه. باورم نمیشه . خداجونم شکرت...

فقط 4 روز دیگه مونده تا نینی جونم دنیا بیاد . خود نینی هم انگار دیگه حوصلش سر رفته .دیروز آنچنان لگدی به شکمم زد که فکر کردم از بیرون یکی به شکمم مشت زده!!!

niniweblog.com

وای  باورم نمیشه ... خدایا کی این شنبه میاد ؟؟شوهرم همش به شوخی میگه به دکتر بگو درد دارم شاید بگه زودتر بیا بچه رو برداریم !!! چون 38 هفتم که تموم شده نینی هم دیگه کامله دیگه.

2 روز پیش یهو دلدرد و کمردرد گرفته بودم . خودم هم کمی ترسیدم . مامانم گفت اگه شدیدی تر شد به بیمارستان زنگ بزنیم. خلاصه چون منم همه ی حواسم به درد بود انگار تلقین کردم به خودم و درد بیشتر شد !! منم که موضوع رو جدی گرفته بودم هول هول رفتم حموم تا آماده ی بیمارستان باشم !! شوهرم هم خوشحال و حندان فکر کنم دعا میکرد که درد کاذب نباشه و جدی جدی راهی بیمارستان شیم .

خلاصه از حموم که در اومدم اثری از درد هم نبود !! دوباره نشستیم سر جامون !!!

niniweblog.com

راستی اضافه وزنم هم تا اینجا 13.5 کیلو شده . یعنی شدم 73.5 کیلو

niniweblog.com

همه میگن تو سزارین اون قسمتی که بلندت میکنن راه بی از همه قسمتا دردناک تره . ولی من فکر میکنم اونقدر کنجکاوم ببینم حس سبکی چطوریه که اصلا از دردش نترسم!!

اصلا یادم رفته قبلا چطوری بودم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

منامامان الینا
11 مهر 90 11:12
سلام مامان مریم واااای عزیزم خوش بحالت چیزی دیگه نمونده تا نی نی گل پسملت بیات تو بغلت انشالا یه پسمل سالم و تپل مپل خووووووششششکل باشه و اینجا پر بشه از عکسهای نازش
ریحانه
11 مهر 90 11:14
خانمی واست خصوصی فرستادم.
ریحانه
11 مهر 90 11:17
ایشالا به سلامتی مریم جون. چشم رو هم بذاری تمومه دیگه.... مریمی باورت میشه؟؟ من که هر سری میرم تو وبلاگ و چشمم میخوره به روز شمار یهویی جا میخورم. عزیزم نی نی که اومد دیگه تنبلی نکنیاااا. زود زود آپ کن.
آخرين پرواز
11 مهر 90 19:28
سلام خداروشكر كه كم كم اون روز فرا ميرسد تا ني ني تون به دنيا مياد.! عزيزم !!!!!!!!!!!! خيلي خوشحالم مواظب خودت باش. پست تون خوندم خنده ام گرفت! آراد كوچولوي من به ماماني تون اذيت نكني!؟ خوب! الهي فدات بشم. مريم خانم آراد ديگه اذيتت نميكنه! ميبيني آراد چه پسر خوبي شده!!!!!!!!!!
فرناز/ مامان ریحانه ناز ناناش
12 مهر 90 0:13
چه تفاهمی مریم جون منم قبل از بارداریم 60 کیلو بودم و 14 کیلو اضافه کردم البته 9 کیلوش هفته اول بعد از زایمانم رفت و فقط موند 5 کیلو که بعد از دو ماه 2 کیلو هم کم کردم و فقط 3 کیلو اضافه دارم که اونم برام مهم نیست چون خوب غذا می خورم تا شیرم کم و کسری نداشته باشه. شکر خدا وزن گیری دخترم خیلی خوبه. اگه بره تو 6 ماه و غذا بخوره منم یه کوچولو مراعات می کنم و اون 3 کیلو هم میره. کاملا درک می کنم چه احساسی داری من تو اون روزای آخر از فضولی داشتم می مردم که بچه ام چه شکلیه؟ همش چهره خودم و شوهرم رو تو ذهنم ترکیب می کردم و ... وای چقدر پر چونگی کردم خواهر ایشاا... به سلامتی فارغ بشی تو رو خدا زود عکس نی نی نازت رو بذاری ها نبینم تنبلی کنی بوس برای نی نی جون
فرناز/ مامان ریحانه ناز ناناش
12 مهر 90 0:16
یادم رفت بگم یه نمه فتوشاپ بلدم اونم رو عکسای دخملی پیاده می کنم. اگه منظورت عکس کلاه آبی بود اون اینترنتیه
مامان رزی
12 مهر 90 18:54
عزیزم امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی ومسافر کوچولو به سلامت به دنیا قدم بذاره پیشا پیش تولدددددددددددددش مبارک
سهیلا
12 مهر 90 22:48
مریم جونم مبارکه عزیزم جاری من 28 شهریور زایمان کرده میگفت تنها چیزی که اصلا درد نداشت همون راه رفتن اولیه بود ولی اونم میگفت میخوام حس سبکی رو زود احساس کنم اما میگه تا چند ساعت اصلا سبک نبودم امیدوارم این چند روز راحت و خوش بگذره منتظر خبرای خوبیم خانومی
منامامان الینا
15 مهر 90 14:22
سلام مریم جون خوبی عزیزم؟ نمیدونم پسمل گلمون اومده تو بغلت یا نه؟
ریحانه
17 مهر 90 15:32
مریمی کجایی آخه؟؟ خانمی مامان شدی یا نه؟؟؟ خیلی بیخبرم ازت. حتمأ زودی یه خبر از خودت بده گلم.
مینا
5 آبان 90 14:03
سلام به همه اونایی که قراره مامان بشن تبریک میگم .ازتون میخوام برای من هم دعا کنین تا بچه دار شم آخه تخمدان هام کم کارن تا حالا هر دوا دارویی رو امتحان کردم اما اثر نکرده اگه پیشنهادی دارین لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم