آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

هفته هشتم

1390/3/10 18:41
نویسنده : مریم
424 بازدید
اشتراک گذاری
امروز دومین روز از هفته هشتمه و کم کم ویار من داره شروع میشه . از روز ۵شنبه کم کم حالت تهوع شروع شده و امروز یک شنبست.

بازم جای شکر داره چون دوستام از همون هفته ۴ تهوع داشتن و بالا هم میارن ولی من تا این لحظه بالا نیاوردم و فقط حالم یه جوریه.خیلی هم تنبل شدم و کارای خونه رو به زور انجام میدم.

از گوشت چرخ کرده هم خیلی بدم میاد...............

اینروزها تو خیابونا حال و هوای عید داره و همه مشغول خرید عید هستن . ولی من باید دور مانتو رو خط بکشم چون واسه مانتو حاملگی خریدن که زوده و مانتو های اندامی رو هم که نمیتونم بپوشم !!!

این روزا کارم شده گشت زنی توی نت و تشخیص جنسیت !!

بعضی سایت ها نوشته اگه بتا بالا باشه بچه دختره و اگه پایین باشه پسر.

بتای من تو هفته ۵ یعنی بعد از ۴ روز تاخیر ۱۳۴۹ بود.یعنی نی نی دخمله؟؟

من که خیلی دخمل کوچولو دوست دارم ولی اگه پسرم بود باز برام فرق نداره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)