آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

پایان هفته 10

1390/3/10 18:41
نویسنده : مریم
491 بازدید
اشتراک گذاری
امروز جمعه آخرین روز از هفته ده هست.

این هفته خیلی پر اضطراب بود.روز دوشنبه یهو یه لک کوچیک قهوه ای دیدم و داشتم پس میافتادم.متاسفانه دکترم هم که تو یه شهر دیگشت و تا ۱۴ عید تعطیله . فوری رفتم یه دکتر دیگه و اونم گفت تهدید به سقطه و برو سونو بده .

رفتم سونو گرافی دیدم سی چهل نفری نشستن.خلاصه کلی منت کردم که زود تر برم سونو بدم تا دکتر نبسته نتیجه رو بهش نشون بدم.خلاصه بعد از کلی اصرار و التماس چند نفری منو جلو انداخت و بعد از دوساعت انتظار که دیگه مثانم داشت میترکید رفتم سونو دادم.خیلی میترسیدم و با ترس فقط به قیافه دکتر نگاه میکردم تا از عکس العملش چیزی دست گیرم بشه.

خلاصه بعد از چند دقیقه گفت همه چی نرماله مشکلت چی بود؟گفتم لک دیدم . گفت طبیعیه و تا سه ماه اول میشه .بعد هم صدای قلب نی نی مو گذاشت تا بشنوم!!!!!!!!!!!

چقدر تند میزد.....

ولی من اونقدر اضطراب داشتم که اون حسی که باید بهم دست بده دست نداد چون بیشتر میخواستم بدونم دارم سقط میکنم یا نه !!!

خلاصه دکتر سونو گفت مشکلی نداری.

بعد نتیجه رو بردم پیش دکتری که سونو رو نوشت ولی متاسفانه بسته بود و فرداش هم که ۴شنبه سوری بود و زمین و زمان تعطیل.

برای اولین بار  از تعطیلی متنفر شدم.با هزار مکافات موندم تا ۴ شنبه بشه و برم ببینم آیا دکتر هم میگه طبیعیه یا نه.

خلاصه عصر ۴ شنبه رفتم و سونو رو نشون دادم . گفت طبیعیه ولی شنبه بیا دهانه رحمتو بدوزم!!!!!

گفتم چجوریه؟سرپاییه یا عمله؟گفت عمله و باید بیهوش بشی!!!

گفتم باشه ولی ازمطب در اومدم گفتم دیگه پامو اینجا نمیذارم!!!

اومدم خونه و زنگ زدم به موبایل دکتر خودم که تو یه شهر دیگست...

خلاصه دکتر خودم گفت شیاف پروژسترون بذار و استراحت کن تا تعطیلات تموم شه.

امید وارم مشکلی پیش نیاد ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)