آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

آخرین روز از ماه سوم

1390/3/10 18:41
نویسنده : مریم
563 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوستان . من با یه تاخیر یزرگ بلاخره برگشتم.

فعلا اومدم خونه مامانم و لپ تاپ و ای دی اس ال رو هم همینجا وصل کردم .

بلاخره به پایان ماه سوم رسیدم ولی تا اینجا پدرم حسابی در اومده.

سیزده به در خیلی نحس بود.رفتیم بیرون  برگشتنی راه خیلی دست انداز بود .شب یهو دیدم ازم خون میاد.داشتم سکته میکردم . شروع کردم به گریه کردن...

شوهرم گفت بخواب و تکون نخور تا فردا که بری دکتر.

خلاصه خدا میدونه شب رو چطور به صبح رسوندم . همش فکر میکردم هر لحظه بچه میفته.

صبح دیدم رنگ خون قهوه ای شده مامانم گفت داره خوب میشه نگران نباش.خلاصه عصر رفتیم دکتر و دکتر یه سونوی معمولی کرد و گفت جنین خوبه ولی جفت به نظرم پایینه.شنبه برو سونو که مطمئن شم.

خلاصه امروز که ۴شنبست و من سعی می کنم زیاد حرکت نکنم تا شنبه بشه و ببینم جفت واقعا پایین اومده یا نه.

خدا کنه که اینطوری نباشه...

تروخدا برام دعا کنین ... من خیلی نگرانم . از یه طرف هم مادر شوهر اینام از شهرشون میخوان بیان دیدنم و از هیچی خبر ندارن و بیچاره ها اولین نوه شونه و خیلی خوشحالن.

خدا کنه مشکلی پیش نیاد و این بچه صحیح و سالم به دنیا بیاد...

آمین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)